BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Gambar wrestling penipu

Masa zaman muda-muda dulu aku memang agak suka tengok wrestling (gusti) ni. Ye la masa tu The Rock tengah glemer la katekan. Walaupun masa tu aku dah tahu gusti ni menipu tapi tetap rasa nak layan gak.

Pelbagai aksi terbang atas gelanggang tu memang betul tapi sejauh manakah kesan kepada penggusti yang bertubuh sasa tu? Kalau pukul dengan kerusi ataupun tong sampah plak, nampak sangat keduanya diperbuat dari bahan yang lembut. Tapi yang menariknya penonton tetap ramai gak sampai golongan bapak-bapak pun layan. Kat bawah ni ada sedikit bukti aksi yang tak logik dalam wrestling.



Credits to 4gifs.com

0 Komen untuk "Gambar wrestling penipu"