BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Blog review - Intan Izani

Segmen blog review bersama wowberita.com diteruskan lagi dengan blogger yang kedua. Blog ini menggunakan identiti pemilik blog itu sendiri iaitu Intan Izani. Tapi facebook bernama Intan Norbaizura? Secara ringkasnya, blog ini simple tapi memang menarik.

Tuan punya blog - Intan Izani


Intan Izani - http://intanizani.blogspot.com/


Berikut adalah beberapa entry paling terbaru yang ada dalam blog Intan Izani:

1. Jom makan keropok
Disebabkan aku orang Terengganu jadi keropok lekor memang menjadi idaman terutamanya musim hujan. Jom baca cerita pasal keropok Intan Izani plak.

2. Jalan-jalan window shopping
Ikuti kisah beliau bersama suami shopping sakan.

3. Makan untuk hidup atau hidup untuk makan
Ayat tersebut selalunya menjadi tanda tanya bukan? Jom baca apa kata Intan Izani.

Sebelum menutup sesi review bagi blog ini, izinkan saya highlight sedikit perkara. Kalau boleh, buangkan blogger toolbar pada bahagian atas blog kerana dikhuatiri ada tangan yang akan menekan report abuse button. Hehe...Kedudukan widget di kedua belah sidebar tersusun kemas tapi kalau boleh biarlah ianya balance di bahagian kiri dan kanan blog.

Ranking Alexa secara keseluruhan blog Intan Izani berada pada tahap yang baik iaitu 1,201,031 dan 15,568 di Malaysia. Usahakan untuk menambah pelawat blog dan seterusnya dapat menurunkan lagi ranking Alexa. Baca entry, cara paling mudah dan berkesan untuk menaikkan traffic blog (100% berkesan). Jangan lupa sama-sama kita terjah blog Intan Izani.

Inginkan blog anda di review sebegini? Sertai segmen blog review sekarang.


0 Komen untuk "Blog review - Intan Izani"