BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Segmen blog review bersama wowberita

Selepas tamatnya Topup Giveaway yang dianjurkan oleh wowberita.com pada 28/2/2011 yang lepas, aku telah membuat keputusan untuk mewujudkan segmen terbaru untuk blog ini. Seperti tajuk entry ini, segmen ini aku namakan sebagai "Segmen blog review oleh wowberita".

Aku bukannya hebat sangat kalau nak review blog orang secara terperinci. Tapi apa yang aku akan review lebih kepada untuk promosikan blog anda terutamanya entry-entry yang menarik. Jika terdapat struktur blog anda yang perlu diperbaiki, mungkin aku akan highlight kan dalam review tersebut.

Tapi kalau nak join mestilah ada syaratnya.

1. Buat entry bertajuk "Segmen blog review oleh wowberita".
2. Ambik banner kat atas dan letak dalam entry tersebut.
3. Follow blog ni dan klik like pada facebook like button dibawah.
4. Korang boleh tulis apa saja dalam entry tersebut. Kalau tak nak tulis apa pun tak apa janji ikut syarat no.1 dan no.2 tu.
5. Tag blogger lain dan follow blog ini (terpulang pada korang).
6. Tinggalkan link entry korang pada ruangan komen dibawah.

Setiap penyertaan akan aku review setiap hari. Ini bermakna setiap hari akan ada satu blog aku di review oleh wowberita. Rasanya berbaloi tak? Penyertaan dimana entry tersebut diletak dalam blog contest korang sama sekali TIDAK akan dilayan. Semoga segmen ini sedikit sebanyak dapat membantu mempromosikan blog korang.

Antara blog yang telah di review oleh wowberita.com ialah:
1. Yana's Journal

0 Komen untuk "Segmen blog review bersama wowberita"