BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

5 Blog Paling Menarik Untuk Dilawati Siri 2

Alhamdulillah selepas 2 hari yang lepas aku publish entry khas yang pertama, hari ni baru berpeluang nak publish entry kedua. Walaupun tak berapa nak dapat sambutan tapi aku tetap syukur kerana masih ada yang nak join. ok entry kedua ni bakal menampilkan blogger-blogger yang memang hebat. Daripada feedback yang aku dapat untuk entry khas yang pertama, segmen ni terbukti boleh menjana traffic ke blog korang.

Berikut adalah 5 entry terpilih yang mesti korang terjah. Mungkin entry tersebut dapat memberi maklumat tambahan kepada anda dan jugak beri idea untuk korang buat entry baru di blog sendiri. Sory 2 hari ni aku tak blogwalking sebab dalam proses nak mengurat SEO sket. Hakhakhak...

---------------------------------------------------------------------------------------


1. Mengira Waktu Subur Wanita
Salam .. entry ini bertujuan untuk memberi pengetahuan buat kawan2 blogger yang baru berkahwin dan merancang untuk berkahwin untuk mengira sendiri waktu subur wanita..
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini

2. Tips menziarahi kubur
Ramai orang tulis tips utk kecantikan atau fesyen, tapi ada orang tulis tips tentang tips menziarah kubur tak? mesti lah ada. saya lah orang tu :)
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini

3. Saya sayang adik
siapa adik?? haa.. bolehlah baca entry ni..cerita tentang 'adik' saya..dari mula saya jumpa sampailah sekarang..dari kotor sampai bersih..dari tak tahu apa2 sampai pandai..dan dari kecik sampai besar..adik sgtlah bermakna..entry ini sesuai dgn sesiapa yang ada 'adik'..:)
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini

4. Perbezaan SEO dan blogwalking
Ni adalah entry yang aku rasa paling menarik dalam blog aku..aku pilih entry ni sebab ianya adalah tip yang pertama aku keluarkan dan entry ini jugak merupakan entry yang paling lama aku buat..dalam 1 jam jugak aku rasa..al maklumlah first time tulis pasal tip...tapi entry ni just cikai-cikai jer sebab aku pun x berapa mahir sangat pasal SEO ni..jadi hentam sajalah labi..syarat kedua, ketiga, keempat dan kelima akan menyusul kemudian hehe...
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini

5. 5 OMGWTF moments sewaktu menungang motosikal
Well, 1 entry yang mengarut dari aku dikala mengisi masa lapang ketika kebosanan..hahaha..Entry adalah tentang Oh My God What The F*** (OMGWTF) moments yang mungkin dihadapi oleh perempit2 jalanan di negara kita nie, ketika menunggang motosikal di jalan raya dan hanya 5 moments (detik) yang di ambil kira sebagai "Top 5 OMGWTF Moments".
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini


Inspired by wowberita.com


---------------------------------------------------------------------------------------


Nota Dahi: Jika korang berminat untuk menyertai segmen ni, sila klik disini. Psssttt...ranking alexa wowberita dah pun turun pada paras 996,722 dalam masa 3 minggu pertama dan enjin carian google pun dah mula nak manja-manja dengan blog ni. So kalau nak rasa traffic ke blog korang tu try la join segmen ni yerk.

Nota untuk kesemua 5 blogger yang terpilih:
1. Sila copy 5 review blog diatas dan buat entry yang sama dengan entry ni, bertajuk "5 Blog Paling Menarik Untuk Dilawati". (tak perlu copy seluruh entry pun, cuma copy review SAHAJA ok - dalam garisan putus-putus)
2. Pastikan dalam entry tersebut korang letak banner (paling atas) dan tagline "Inspired by wowberita.com" (paling bawah).

7 Komen untuk "5 Blog Paling Menarik Untuk Dilawati Siri 2"