BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Blog review - Blog vs Diari

Sesi blog review diteruskan lagi dengan blog bertemakan pooh yang menarik ni. Pemilik blog yang berasal dari Sibu Sarawak ini memakai gelaran Geminigurlz. Jom tengok apa yang menarik dalam blog Pooh ni.

Tuan punya blog - Mumui a.k.a GeminiGurlz


Blog vs Diari - http://bibie-mumui.blogspot.com/


Berikut adalah beberapa entry terbaru dalam blog Mumui ni:

1. Bermadu dengan anak sendiri
Sebuah berita yang dipetik dari akhbar dimana seorang suami sanggup berasmara di dapur bersama anak kandung sendiri ketika ketiadaan isteri.

2. Saya baru tahu
Sebuah cerita menarik tentang empunya blog. Nak tahu apa dia? Baca la yerk.

3. 6 perkara yang lelaki dan wanita lakukan dalam dewan peperiksaan
Satu perkongsian menarik. Jom sama-sama baca.

Dalam blog Mumui juga terdapat blogger toolbar di bahagian atas blog. Kalau boleh buangkan toolbar tersebut kerana dikhuatiri ada orang yang tekan report abuse. Satu lagi tentang widget lagu dalam blog Mumui, ramai pelawat yang tak suka kalau blog yang ada lagu ni. So mumui fikirkan sebaiknya ok. Yang lain semua dah ok dah. Mungkin Mumui ada sebab tersendiri letak widget tersebut.

Ranking Alexa secara keseluruhan blog ini berada pada tahap yang kurang memuaskan iaitu 11,222,249 dan 58,331 di Malaysia. Usahakan untuk menambah pelawat blog dan seterusnya dapat menurunkan lagi ranking Alexa. Saya cadangkan anda baca entry cara paling mudah dan berkesan untuk menaikkan traffic blog (100% berkesan). Jangan lupa untuk terjah blog menarik ni.

Inginkan blog anda di review sebegini? Sertai segmen blog review sekarang.


0 Komen untuk "Blog review - Blog vs Diari"