BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Juara dunia melancap (onani) selama hampir 10 jam!


Anda tahukah ada satu pertandingan yang dinamakan “Masturbate-a-thon” yang disertai peserta lelaki dan wanita yang beronani secara terbuka di khalayak umum!

Ia diadakan di Amerika Syarikat dan Denmark sejak lebih 10 tahun lalu dengan alasan untuk mengumpul dana bagi aktiviti seks yang sihat.

Dan pemenang rekod sehingga kini ialah lelaki Jepun bernama Masanobu Sato Masanobu yang melakukan onani selama hampir 10 jam di 9th Annual Masturbate-a-thon yang diselenggarakan oleh Center for Sex And Culture.

Rekod itu dicipta pada tahun 2009.

Sebelumnya di acara yang sama pada tahun 2008,  dia menciptakan rekor melakukan masturbasi atau onani selama 9 jam 33 minit.

Manakala pada 2009 dia memecahkan rekor baru dengan melakukan onani selama 9 jam 58 menit atau hampir mencapai 10 jam. Sehingga kini belum ada sesiapa yang mampu memecahkan rekod Masanobu.

Rekod terdahulu yakni sebelum Masanobu ialah 5 jam 33 minit. Masanobu bukanlah seorang yang pemalu.

Juara dua kali itu mula beronani selama dua jam setiap pagi ketika teman wanitanya melakukan aktiviti harian.

Tetapi wanita itu sedikit pun tidak terganggu dengan perilaku Sato. Malah kadang-kadang wanita itu membantunya menjaga masa prestasi.

“Dia banyak berusaha, dan saya pula mempunyai hobi saya sendiri,” jelasnya dalam satu klip video.

Mementingkan kepuasan sendiri bukanlah perkara mudah. Rupanya, terdapat beberapa latihan sebenar yang diperlukan semasa bersedia untuk pergi lebih jauh.

“Saya berenang dua kali seminggu dan berusaha menambah 5 kilogram otot badan,” dia memberitahu San Francisco Weekly melalui emel. “Ia banyak membantu saya juga, dalam bentuk stamina.”

“The Masturbate-a-thon” ialah satu acara tahunan yang ditaja oleh Center For Sex and Culture di San Francisco, di mana acara tersebut diadakan di satu tempat yang dinamakan “masturbatorium”.

Jika seseorang lelaki mengambil bahagian dalam pertandingan, dia mesti kekal terangsang tanpa memancut untuk seberapa lama yang boleh, jelas satu artikel 2010 dalam akhbar San Francisco Weekly.

Ada kalanya, acara tersebut menarik lebih banyak lelaki daripada wanita, yang boleh membuatkan sesetengah peserta hilang minat.
0 Komen untuk "Juara dunia melancap (onani) selama hampir 10 jam!"