BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

[Gambar] Pakaian renang yang paling jimat kos

Korang suka berenang tak? Aku yakin kebanyakan daripada korang mesti suka berenang labih-lebih lagi dalam kolam yang berair biru macam dalam gambar kat atas ni kan? Ok hari ni aku nak kongsi sesuautu yang menarik.

Terlebih dahulu aku nak tanya korang. Korang sanggup ke beli pakaian renang macam yang digunakan dalam sesuatu pertandingan tu? Kalau tanya aku memang aku jawab tak sanggup. Sebabnya dah ada alternatif lain untuk dapatkan pakaian renang yang lebih murah. Korang boleh tengok sendiri dalam gambar kat bawah ni.


Agak-agak korang berapa kos nak buat baju renang ni kan?Hakhakhak...


Tags: Pakaian renang jimat kos, Pakaian renang plastik, Pakaian renang lawak, jenis Pakaian renang, budak pakai Pakaian renang kelakar, apakah Pakaian renang, gambar Pakaian renang sexy, Pakaian renang murah, dimana nak dapat Pakaian renang, gambar kelakar lawak lucu menarik

37 Komen untuk "[Gambar] Pakaian renang yang paling jimat kos"

ader lagi yang jimat...tayah pakai pape....hikhik

@tieha ismail
haha...sape la yg snggup wat cmtu yerk?nk gk skodeng....hahah...

haha jgn kan yg jimat ..yg mahal pun tk sanggup nk pakai!

@bee
hehe...tau xpe...watpe la nk pkai bju cmtu kn...

hahaha...bijak betul bdak ni....plastik digunenye....

seksi betul kalau buat lagu ni.
time kecik-kecik boleh la.
kalau dah besar memang tak dapoat la jed!

im already followed your blog!
and if u think my blog interesting, u can do the same thing!

2 3 kali ak tgk.. baru ak paham.. hahahaha..
biol

cepat2 scroll down part gambar2 tu..cekci cekce.. ;P

*tengok gambar last baru paham..haha,

lelaki atau perempuan pun boleh pakai.. he3

ciannyee..dak ni teringin sgt kot nk mndi, tp xdak baju mndi...isk3...

@KUREKURE COMEL
hehe...dak ni pndai berjimat cermat tu...

@Seimura
hakhakhak...kantoi...same la kite...

@cik-terompah
laaa...nape lmbt sgt nk bleh phm tu?ish3...pelik plak...

@Siti Safiyyah
haha...org baca la cite dulu smpai abeh...ni maen skip gtu mane aci....

@Dawa
haha...btol la tu...nk pakai pn sng...

@Anonymous
hehe...sekurangnya dia ada usaha nk tutup tu...hehe...

teringat pulak pada zaman kanak2 dulu, zaman kanak2 lah apaling best sekali...hidup nk gembira je,

skrg dok pikir pasal hutang la, rumah, anak bini, kereta, kerja2