BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

[Gambar] Dibaham Piranha

Korang mesti kenal ikan Piranha bukan? Luaran ikan ni nampak comel je tapi hakikatnya ikan yang bersaiz kecil ni boleh membunuh anda! Jom tengok gambar mangsa dibaham Piranha. Tinggal tulang je beb...





"Cerita disebalik gambar: Sebuah excavator telah terjatuh dalam sebuah sungai di amazon. Ketika itu pekerja sedang membuat saluran gas melalui sungai terbabit. Pekerja tersebut cuba untuk keluar daripada excavator dengan memecahkan kaca tetapi tangan pekerja tu telah terkena serpihan kaca hingga keluar darah. Sebab tu la ia menarik perhatian piranha."

Sumber: Forum Kaskus

"Ni adalah trailer filem Piranha yang ditayangkan baru-baru ni. Tapi AWAS! Filem ni hanya untuk tontonan dewasa SAHAJA! Yang belum berumur 18 tu sila tutup cepat-cepat tau!"


Korang pernah tengok orang kenduri mayat? Klik sini...

28 Komen untuk "[Gambar] Dibaham Piranha"

pernah tengok citer piranha tp memang sangat tidak sesuai laaa....huhuhu

@Nadia arRumaisha
hehe...tau xpe....byk unsur2 menghairahkn...

gile serammmmmmmm

tp nmpk cm patung pn ade. haha

nasib baik lah dekat mlysia xde..

aku tengok cita piranha ni memang menyeramkan

belalang pernah tgk gambar nih melalui email...tp x paham cerita sebab tulis dlm bahasa thai...

terima kasih la sebab dah kasi belalang paham...hahaha

@Belalang Hijau
hehe...no hal punya belalang..
sharing is caring...
Tuan Belog mmg caring kt belalang pun...hakhakhak...

grr~
^^ dah tgk dahh citer piranha nihh..

auww..auwww~~~tktnya i tgk ikan piranha ni..

ganas la u~~~hahaha

saya memang tak boleh tengok mayat2 yang sebegini... dah pening kepala ni..aduh!

@! Encik Nakal !
aawww u ni...penakut betul...tgk i ni taf taww~kahkahkah...

Alhamdullilah,skrng xder kat Malysia !!!

mmg bahaya ikan nie..selamat m'sia takde ikan nie...

@APAN
piranha bro...kecik2 cili padi...

seram ! btw dah tnguk crta pirana tue . mmg ta bagus aa ..

perghh.. ikan2 lain tu jumpe dlm tulang belulang die pe?

Just blogwalking from PangkahBulat!!!
Jom layan entry terbaru!!!
http://pangkahbulat.blogspot.com/