BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

4 website merugikan dan tiada tujuan

Sebelum ni aku ada buat satu entry tentang 5 website yang perlu dilawati untuk hilangkan boring. Semua website tersebut dibuat atas dasar nak hilangkan boring semata-mata tanpa ada tujuan lain.

Hari ini, aku nak tambah lagi 4 website yang boleh korang lawati untuk hilangkan boring. Jika sekali tengok, semua website tersebut dibuat tanpa mempunyai tujuan yang spesifik. Kalau korang rasa boring tu dipersilakanlah melawat semua website berikut ni ye:


1. Do nothing for 2 minutes
Website ini dibina untuk memberikan anda ketenangan selama 2 minit. Matlamatnya supaya anda relax dan tenang. Dalam masa 2 minit tersebut, anda dikehendaki TIDAK menyentuh tetikus dan keyboard komputer dan jika berbuat demikian, timer akan reset kepada 2:00 dan anda gagal. Membazir bukan website ni?


2. Ire works
Website ni lagi la tiada tujuan. Apa yang perlu anda lakukan ialah taip apa saja dalam kotak search tu. Selepas tekan enter, sejumlah blok-blok perkataan akan keluar. Cuba halakan mouse anda kepada blok perkataan tersebut. Apa akan jadi? Hanya itu je matlamat website tersebut dibuat. Membazir lagi bukan?


3. hahahaha.fr
No komen untuk website ni. Aku pun tak faham kenapa admin website tersebut buat website seperti ini. Apa yang perlu anda lakukan ialah tekan huruf di keyboard anda dan tengok reaksi gelak yang pelbagai jenis. Tu je tujuan dia. Ada untung ke?


4. Looks of Disapproval
Bagi aku, ni adalah website yang paling rugi. Kenapa? Anda tengoklah sendiri baru anda tahu. Failed!

Nota Dahi: Credits to duncsweb.com diatas perkongsian ini. Keep in touch bersama wowberita.com kerana banyak lagi info yang akan dikongsi kepada anda.

0 Komen untuk "4 website merugikan dan tiada tujuan"