BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Video final Piala Suzuki Malaysia lawan Indonesia

Walaupun sudah lebih sebulan ianya berlalu tapi ia menjadi kenangan yang paling manis buat skuad bolasepak Malaysia kerana berjaya menamatkan penantian untuk menjuarai Piala AFF Suzuki baru-baru ini dengan kemenangan aggregat 4-2 menewaskan Indonesia.

Skuad negara bimbingan K Rajagopal bermula garang apabila berjaya menundukkan Indonesia 3-0 pada final pertama di Stadium Bukit Jalil. Walaupun Indonesia berjaya bangkit dengan kemengan 2-1 di halaman sendiri pada perlawanan final kedua di Stadium Gelora Bung Karno namun ianya sudah terlambat untuk menghalang skuad negara untuk mencipta kejayaan paling bermakna itu.

Bagi anda yang tidak berpeluang menonton secara live dua perlawanan final sebelum ini, wowberita.com akan menyajikan video penuh perlawanan tersebut. Video final Piala AFF Suzuki ini diambil daripada youtube. Jom sama-sama kita saksikan kembali kejayaan manis skuad bolasepak negara secara online terus dari wowberita.com. Jika anda mempunyai IDM, anda boleh terus download video perlawanan bolasepak Final Piala AFF Suzuki ni.

Download Internet Download Manager dari mediafire..

Final Piala Suzuki 1st Leg - Stadium Bukit Jalil








Final Piala Suzuki 2nd Leg - Stadium Gelora Bung Karno






Nota Dahi: Selepas berjaya mencipta kejayaan sebagai juara baru Asia Tenggara, skuad bolasepak Malaysia kembali meneruskan rentak kemenangan dengan kemenangan ke atas Hong Kong pada pelawanan persahabatan yang berlangsung pada 9/2/2011.

0 Komen untuk "Video final Piala Suzuki Malaysia lawan Indonesia"