BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Tutorial photoshop top secret 5 in 1 DVD

Adobe Photoshop adalah sebuah software atau perisian yang sangat popular dan ianya digunakan untuk mengedit sesebuah gambar dan menghasilkan gambar yang sangat menarik. Walaubagaimanapun, ianya perlu mengambil sedikit masa untuk anda mahir menggunakan Photoshop.

Tutorial Phtoshop Top Secret menyediakan keperluan bagi anda yang betul-betul berminat untuk lebih mahir menggunakan photoshop terutamanya bagi anda yang minat dalam bidang photographer. Dengan adanya tutorial Photoshop Top Secret, anda akan diajar dengan pelbagai teknik mengedit gambar seperti menukar muka seseorang kepada muka anda, membuat tatu, membuat poster filem dan banyak lagi. Anda boleh melihat senarai tutorial didalam website rasmi Photoshop Top Secret.

Photoshop Top Secret dibekalkan dalam 4 DVD berasingan dan sekeping DVD bonus. Tapi apa yang menariknya, tutorial Photoshop Top Secret 5 in 1 DVD telah menggabungkan kesemua tutorial dalam hanya 1 DVD sahaja. Berikut adalah video pengenalan kepada tutorial Photoshop Top Secret.



Jika anda mahukan tutorial ini, saya bersedia membantu anda dengan membuatkan salinan tutorial ini dengan harga RM20 termasuk caj penghantaran menggunakan Pos Express. Dengan harga tersebut, anda bakal mendapat 3 DVD seperti berikut:

DVD1
Tutorial Photoshop Top Secret 5 in 1

DVD2
Tutorial Basic Flash CS4
Software Flash CS4 Phofessional

DVD3
Software Adobe Photoshop CS4 Professional
200 Photoshop Tutorial (PDF Format)
1800 Koleksi Fonts Menarik
Pack Photoshop Brushes 2009
5000 Wallpapers Collection
Microsoft Office 2007 Full Version
Avast Pro Antivirus v5 Final
1000 Photoshop Actions
ESET NOD32 Smart Security 4 Antivirus
AAA Logo 2010 - Software membuat logo
Internet Download Manager 5.19 100% Working
Xara 3D 6 Full Version - Software buat font 3D

Jika anda berminat untuk dapatkan semua DVD tersebut dengan harga RM20, sila call/sms saya terlebih dahulu di 0137026110. Penghantaran akan mengambil masa 3-4 hari bekerja.


Nota Dahi: Ini adalah entry sponsor. Jika anda berminat untuk mendapatkan entry sebegini bagi produk anda, sila beriklan di wowberita.com terlebih dahulu. Sila klik pada kategori Blog Sponsor untuk melihat entry sponsor yang lain.

0 Komen untuk "Tutorial photoshop top secret 5 in 1 DVD"