BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Facebook FanPage rasmi wowberita.com

Hari ni bersamaan dengan hari Rabu 2/2/2011, wowberita.com telah secara rasminya menubuhkan "Official Fanpage" di Facebook untuk semua peminat dapatkan update bagi entry terbaru.

Fanpage ni aku namakan sebagai Tutorial Edit Gambar Tanpa Gunakan Photoshop. Nak tau kenapa? Korang tengok baru korang tahu ye.

Dalam Fanpage ni nanti, aku akan post pelbagai update terbaru dalam blog aku ni supaya mudah bagi warga Facebook nak tahu apa berita terbaru. Selain tu, aku akan post apa saja yang aku rasakan menarik sama ada gambar, video mahupun cerita lawak. Kalau korang nak promote link blog korang pun diizinkan tapi korang kena "LIKE" la dulu fanpage tu ye. Selamat menge'like' semuanya.



0 Komen untuk "Facebook FanPage rasmi wowberita.com"