BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Mangsa renjatan kabel elektrik potong kaki kiri

KUALA LUMPUR - Kaki kiri mangsa renjatan kabel elektrik bervoltan tinggi, Muhamad Hairuman Miskon telah dipotong dalam satu pembedahan lebih tujuh jam di Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini semalam.

Dia yang memasuki dewan bedah HKL tepat pukul 9.30 pagi itu terpaksa menjalani pemotongan kaki tersebut atas faktor perubatan. Menurut kakaknya, Maryuni Miskon (gambar), 32, pembedahan yang dijalankan memakan masa lebih daripada tujuh jam.

"Setelah kaki Hairuman dipotong, pembedahan plastik pula dilakukan bagi menutup bahagian luka di kaki kanan dengan kulit yang masih elok. "Faktor itu menyebabkan pembedahan yang dilakukan mengambil masa yang lama dan sepanjang pembedahan kami sekeluarga sentiasa berdebar-debar," katanya ketika dihubungi semalam.

Sumber: Kosmo

Nota Dahi: Untuk pengetahuan korang, Hairuman sebelum ni telahpun memotong kedua-dua tangan beliau atas nasihat doktor. Oleh itu marilah kita sama-sama doakan agar Hairuman cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala. Jika korang ingin membantu Hairuman untuk membiayai kos perubatan, sila berhubung dengan kakak beliau seperti dibawah:

Maryuni Binti Miskon
No.28 Jln Desa Mawar 2/11, Seksyen 2, Tmn Desa Mawar, 45500 Tanjong Karang, Selangor
No. Telefon: 0183807867
No. Akaun Maybank 162030632448 (Maryuni Bt Miskon - kakak Hairuman)


Maryuni Miskon - Kakak Hairuman


Tags: Mangsa renjatan kabel elektrik, Mangsa renjatan kabel elektrik potong tangan, muhammad hairuman Mangsa renjatan kabel elektrik, bantuan segera Mangsa renjatan kabel elektrik hairuman, hulurkan bantuan kewangan untuk hairuman, berita Mangsa renjatan kabel elektrik, gambar Mangsa renjatan kabel elektrik, derita Mangsa renjatan kabel elektrik, siapa Mangsa renjatan kabel elektrik, siapa hairuman

0 Komen untuk "Mangsa renjatan kabel elektrik potong kaki kiri"