BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Minuman Raja Herba penyembuh penyakit

Korang ada tak penyakit seperti darah tinggi, kencing manis, batu karang, buasir, ghout, migrain dan lelah? Kalau tak ada penyakit tersebut mungkin ada diantara adik-beradik ataupun saudara mara korang yang mengalami penyakit sedemikian bukan?

Ok pada entry kali ni aku nak perkenalkan satu jenis minuman kesihatan yang diberi nama Minuman Raja Herba. Minuman ni telah dihasilkan oleh syarikat Herba Nusantara Enterprise dan produk minuman kesihatan tersebut telahpun diedarkan ke seluruh negara.

Mungkin produk ini tidak se-popular produk dR. Rozmey tu tapi ianya lebih murah dan betul-betul berkesan untuk menyembuhkan pelbagai penyakit yang disebutkan tadi. Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari: MINUMAN RAJA HERBA

Sijil analisis BIOCHEM Laboratories Sdn. Bhd. yang telah mengesahkan Minuman Kesihatan Raja Herba adalah selamat untuk diminum


Berikut adalah antara testimoni pengamal minuman kesihatan Raja Herba:

1. EN ABDUL RASHID - GAUT >>> "Saya pengguna lama RAJA HERBA. Puasa tahun lepas, saya dapat berpuasa penuh. Alhamdulillah..."

2. EN DAROJI - SAKIT SENDI >>> "Selepas minum RAJA HERBA selama 14 hari, hilang segala sakit sendi. RAJA HERBA sangat bagus."

3. EN AMAT BIN KARIMAN - KENCING MANIS >>> "Bukan nak puji, minum 2 hari dah ada tenaga tebang pokok guna gergaji rantai. Harap RAJA HERBA kekalkan kualiti barangan."

Kesemua testimoni tersebut adalah benar. KLIK SINI untuk lihat kesemua testimoni pengguna Minuman Raja Herba.

Dari kiri: En Shahrizal (Pengurus Selangor), En Razak (Pengurus Pemasaran), En Fakhrulzaman (Pengurus) dan staff Herba Nusantara di depan pejabat urusan di Pantai Remis, Perak.


Harga untuk sebotol amatlah berpatutan iaitu RM35.90 bagi semenanjung Malaysia dan RM40.90 bagi Sabah & Sarawak


Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan ataupun berminat untuk menjadi stokis mahupun agen, anda boleh hubungi Pengurus Selangor:
En. Shahrizal (019-2796562)

0 Komen untuk "Minuman Raja Herba penyembuh penyakit"