BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Justin Bieber bakal adakan konsert di KL

TENTUNYA peminat penyanyi remaja Justin Bieber kini tentunya tak sabar-sabar hendak melihat aksi artis kesukaan mereka apabila anak muda yang baru saja berusia 16 tahun itu akan mengadakan konsert sulungnya di negara ini pada 21 April nanti, di Stadium Merdeka Kuala Lumpur.

Kalau tak silap konsert penyanyi dari Ontario, Kanada itu dibawakan ke negara ini oleh TuneTalk dan Fat Boy Records. Tiketnya pun sudah mula dijual, dengan harga RM98, RM188, RM288, RM358 dan RM498.

Bieber yang dikesan bakatnya menerusi laman YouTube memanglah nama cukup popular sekarang ini. Sebut saja namanya, tentu remaja di seluruh dunia mengenalinya. Pendek kata, tak sah kalau peminat muzik tidak mengenali siapa Bieber... Sampai macam tu sekali.

Album pertama penyanyi ini diterbitkan pada November 2009, manakala bahagian kedua album terbabit dikeluarkan kira-kira empat bulan kemudian.

Daripada album terbabit, Bieber menguasai carta muzik dunia dengan beberapa lagu termasuk Baby, One Time, Somebody to Love, One Less Lonely Girl, Love Me, Never Let You Go dan Favourite Girl.

Penyanyi yang dilahirkan pada 1 Mac 1994 ini juga dicalonkan Artis Baru Terbaik dan Album Vokal Pop Terbaik untuk album My World 2.0 pada Anugerah Grammy ke-53 yang bakal berlangsung pada 13 Februari ini.

Sumber: Berita Harian

Nota Dahi: Khas untuk semua awik-awik yang minat sampai nak pengsan kat Justin Bieber ni, aku bawakan 7 klip video Justin Bieber yang disedut dari youtube. Layan la sampai puas yerk!









Kat bawah ni ada dua album Justin Bieber yang korang boleh download:
1. Justin Bieber - My World [2009]
2. Justin Bieber- My World [Deluxe Edition]


Tags: Justin bieber, konsert justin bieber, lagu justin bieber, justin bieber cute, video justin bieber, justin bieber live in KL, kuala lumpur konsert, download lagu justin bieber, justin bieber youtube, awek minat justin bieber, peminat justin bieber, biodata justin bieber, gambar justin bieber, layan lagu bieber, justin bieber baby, one time, download fre justin bieber, justin bieber free mp3, download mediafire, Somebody to Love, never say never, One Less Lonely Girl, never let you go, Love Me, gosip justin bieber, justin bieber cium, awek justin bieber

0 Komen untuk "Justin Bieber bakal adakan konsert di KL"