BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Wow!Berita diterjah untuk kali ke-2

Alhamdulillah selepas blog aku ni direview oleh Encik Nakal (seminggu lepas kalau tak silap aku), dua hari yang lepas blog aku dapat review lagi. Kalai ni blog aku telah direview oleh Jejaka Terhangat a.k.a JT.

Ingat lagi tak pasal post aku sebelum ni yang bertajuk 'Follower BloG Review Oleh Jejaka Terhangat'? Disebabkan post tu la JT review blog aku ni. Memang best dengar pandangan orang tentang blog sendiri ni.

Ni adalah antara komen menarik daripada JT:
1. Template simple
2. Blog kemas
3. Kedudukan ads terbaik
4. Entri unik
5. Gaya penulisan superb

Namun begitu JT telah melontarkan beberapa pandangan tentang blog aku ni.
1. Justify text dalam setiap entry. Kenapa aku tak nak wat justify setiap post entry ni. Bukan tak nak wat masalahnya bila aku justify je akan timbul masalah dengan 'Berita selengkapnya' tu. So banyak plak keje aku nak kena edit coding tu.
2. Letak blog archieve. Memang sengaja aku tak letak archieve ni sebab aku dah sediakan page number navigation dan jugak sitemap. Kat sitemap tu pun dah boleh view semua entry dalam blog.

Sekarang apa kata korang tentang blog aku ni? Pilih je mana-mana korang berkenan.


6 Komen untuk "Wow!Berita diterjah untuk kali ke-2"

owh..stiap apa yg ko buat ko tau sebabnya kan..ok la tu..bagus2..hehe..papepon thanks sbb backline lg skali ke blog aku ek. hehe..

terjah review ni plak: =)

[Follower BloG Review] Cahaya Cinta Ilahi Membawa Kebahagiaan Di Dunia Blog.

salam

beshnya ada org review blog dia...nggeeeeee

@.::: Princess MOMOY :::.
hehe..tau xpe...momoy xjoin ke review tu?
mane tau dpt gk kn...hehe...

@sissyira
W'salam...aah mmg best bila kene review...dpt gk la tau apa pndangan org kn...lgpun traffic dr blog JT pun dpt..hehe...