BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

5 Blog Paling Menarik Untuk Dilawati Siri 1

Ok seperti yang aku janjikan pada entry semalam iaitu "Segmen blog review bersama wowberita.com", hari ni aku berjaya gak publish entry khas yang pertama ni. Entry ni bertujuan untuk mempromosikan entry terbaik yang ada pada sesebuah blog.

Berikut adalah 5 entry yang paling menarik untuk korang tengok dan baca. Jom terjah semuanya:

---------------------------------------------------------------------------------------

1. dyesebel
Ok entry nie saya nak kongsi tentang satu cerita yang dulunya menjadi cerita peberet saya...haha tak lah peberet sangat. Cuma saya ni suka tengok cerita cerita yang agak agak sengal dan dongeng dongeng sikit...haha. Ok cerita tersebut bertajuk DYESEBEL. Baiklah, cerita nie sebenarnya sebuah cerita dongeng daripada filipina. Agak menarik jugak lah..jom bace :))
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini

2. che-armad & internet
Blog aku adalah bercerita tentang internet. Aku guna bahasa paling ringkas supaya korang mudah faham.
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini

3. Surat Seorang Stalker
Untuk memenuhi syarat pertama, saya pilih entry - Surat Seorang Stalker. Sebab apa? Sebab saya punye sukalah. LOL bukan bukan. Sebab surat tu adalah kisah benar sebenarnya. ehem ehem. Tapi dalam entry tu saya tak cakaplah betul ke tak. So sekarang nak mengakulah. heh heh. Siapa punye blogkah yang terpakse menjadi mangsa saya tu??? Huahua itu secret recipe lah yea. Idea nak menulis tu datang tiba-tiba dan lepas tu rasa macam eh best gak ah surat ni. Macam surat seorang loser yang tak berani nak meluahkan perasaan dia. Adeh kasihan. But at least bila saya dah tulis surat tu kan, tiba-tiba rasa macam ahhh leganya. Kelakar sebab saya tau dia ada bace sebenarnya. So malu ar sikit. Hikhik...
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini

4. Kisah Monyet Pengsan Tertelan Sabun
Masa korang belajar kat asrama korang, ada tak menatang nama monyet ni duk curi korang punya makanan ataupon duk tengok ngintai2 korang? Nak dijadikan cerita.....
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini

5. Tips promote contest yang korang anjurkan
Entri ini berkaitan tentang persepsi aku untuk membuat contest kita mendapat sambutan ramai dan faktor - faktor kegagalan sesuatu contest . Ini sesuai untuk blogger2 yang ingin membuat freegive atau giveaway kerana kadang-kadang ada blogger buat contest tidak mendapat sambutan walaupun hadiah menarik . Itu saja thx.
Nak tahu kisah selanjutnya? Klik sini


Inspired by wowberita.com
---------------------------------------------------------------------------------------

Nota Dahi: Jika korang berminat untuk menyertai segmen ni, sila klik disini.

Nota untuk kesemua 5 blogger yang terpilih:
1. Sila copy 5 review blog diatas dan buat entry yang sama dengan entry ni, bertajuk "5 Blog Paling Menarik Untuk Dilawati". (tak perlu copy seluruh entry pun, cuma copy review SAHAJA ok - dalam garisan putus-putus)
2. Pastikan dalam entry tersebut korang letak banner (paling atas) dan tagline "Inspired by wowberita.com" (paling bawah).

9 Komen untuk "5 Blog Paling Menarik Untuk Dilawati Siri 1"

@PuanBee
tak nak join ke kak?
cmni la konsep segmen tu...
semua 5 blog ka atas tu akan ada entry yg sama...

hehe akhirnye..ok dah siap dah entry tu.. :)

@eZad niMo
dh submit blom review tu?
hari ni akan publish yg siri 2 plak...

hehe, xde :P
xreti mcmana. tgk je la xD

@eZad niMo
klu nk tgk saje tu rjin2 la melawat 5 blog terbaik tu...hehe..

Good job brO....

Terbaek....
Segar dari ladang....

:)

Растаможка Киев, Одесса
Консультации ВЭД
Дима Литейный
logisticskiev7@yandex.ru
+38 093 318 1567