BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

5 website yang perlu dilawati untuk hilangkan boring

Biasanya sesebuah website itu dibuat dengan tujuan seperti update maklumat atau sebagai media sosial dan promosi. Namun begitu, aku ingin berkongsi dengan korang 5 website yang dibina dengan tujuan untuk menghabiskan masa pengunjungnya sahaja dan hilangkan boring tahap gaban.

Aku pun tak pasti apa tujuan owner web tu buat website sebegini rupa. Tapi memang leka gak kalau korang layan. Jom try test tengok.

1. Eternal Moonwalk
Website ini dibuat sebagai tribute to Michael Jackson. Kandungannya hanyalah video-video berkaitan dengan ‘moonwalk’sahaja.


2. Paper Toilet
Begitu juga website ini kita cuma akan menarik 1 roll tissue tandas. Tidak ada petunjuk dan navigation apapun. Pointnya adalah, kita cuma roll tissue sampai habis. Tidak ada reward papun.hehe. Benar-benar membuang masa, tapi dari sudut positif, kita boleh menghabiskan tisu tanpa perlu mengurangkan jumlah pokok di dunia ini.


3. Falling Sand
Seperti tajuknya, falling sand. Klik website ini dan kita akan terus melihat pasir yang berwarna warni jatuh dari atas. klik dan tarik garis disana sini, mainkan pasirnya, itu sahaja, cuma itu kandungannya.


4. Horse Quartet
Ada 4 kuda, dan semuanya pandai bernyanyi atau bersuara. Gambar yang lucu, suara2 yang menarik, membuat kita terhipnotis sesaat. Main dan kombinasikan semuanya, kita yang kawa


5. Screaming Bean
Nak lepaskan geram pada Mr Bean? Kacang lari dan kita picit sampai leper. Animasinya sangat memprovokasi kita untuk melakukannya. Tak percaya? cubalah sendiri.


Credits to Forum Carigold

Nota Dahi: Amacam? Boring lagi tak? Aku yakin mesti dah hilang sket boring korang tu kan pas main mende tu sume? Hakhakhak...mana yang korang rasa paling best? Bagi aku suka yang Kuda tu.

8 Komen untuk "5 website yang perlu dilawati untuk hilangkan boring"

Lol, game pasir tuh mmg lalai gile...aku main xleh blah..hehe

tak pernah tahu pun laman2 web nih
terjah dulu lah
thanks 4 sharing

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

suka yg beans tu...

nasib baik tutup speaker time main...kalau on..tk pasal2 je kantoi..huhu.. ;)

thnks sudi kongsi.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
tAYAT 1000 DINAR

aku x penah tau pon sblom nie.. hahak..

@Borings Blog
haha...btol tu bro...ak pn bleh lali men mnde tu...padahal xde pekdah pun...

@hans
terjah je...ak pn bru jumpa bro...welcome...

@nabilah_2908
haha...xbest r ttp sound...welcome...