BERITA HARIAN ONLINE

Berita Online | Hiburan | Sukan - Tempatan & Luar Negara

Justin Bieber sukar tidur pada waktu malam

NEW YORK: Ketika ramai remaja perempuan bermimpi tentang Justin Bieber, penyanyi sensasi itu menghadapi masalah untuk tidur. (anda salah sorang ke?)

Remaja berusia 16 tahun itu memberitahu majalah Vanity Fair ada kala dia menghadapi masalah imsonia. Bieber berkata mindanya ligat berfikir pada waktu malam dan ia berlaku kerana dia mula memikirkan perkara yang tidak sempat difikirkan pada waktu siang seperti keluarganya dan Tuhan. Bieber berkata, dia tidak mempunyai banyak masa untuk memikirkan perkara penting ini kerana dia sibuk dengan hal lain pada waktu siang.

Album Bieber ‘My World 2.0’ yang mencapai jualan multi-platinum meraih kategori album pop terbaik dalam Anugerah Grammy. Penyanyi itu turut memenangi anugerah artis baru terbaik.

Majalah Vanity Fair keluaran Februari akan berada di pasaran pada 6 Januari di New York dan Los Angeles dan 11 Januari di seluruh Amerika Syarikat. - Agensi

Sumber: Harian Metro


Nota Dahi: Dah berapa kali aku cakap kat Justin Bieber ni, "kalau nak bukak blog aku tu tima pagi ngan petang je". Ni time waktu malam gak dia duk baca blog aku ni. Sekali tengok la dah tak boleh nak tido malam dah. Psssttt...Kalau korang nak tahu Justin Bieber suka sangat main game kat blog aku ni. Jangan jeles..hakhakhak..

p/s: AKu hadiahkan 2 ketul lagu Justin Bieber untuk korang yang sudi melawat blog aku ni. Terimalah:

"Justin Bieber ft Ludacris - Baby"



"Justin Bieber - One Time"

3 Komen untuk "Justin Bieber sukar tidur pada waktu malam"

suka sgt justin bieber!!!!
hehehehe
suke!suke!

@♥ LULU ♥
muka i cam justin bieber gk...jgn jeles....hakhakhak...